søndag, juni 14, 2009

Tumbltape

I dag har jeg tilføjet et nyt element til min blog. Den opmærksomme læser har selvfølgelig observeret, at jeg har en Tumblr. Tumblr er en microblog-platform, der gør det meget nemt at dele links, videoer, billeder og musik. Formatet er ikke så velegnet til lange indlæg om alt muligt, men er perfekt til lige at dele et eller andet man er faldet over.
Elementet jeg har tilføjet er en Tumbltape-gadget. Den er at finde øverst til højre på bloggen og er ganske enkelt en playlist over de nyeste audio-filer jeg har postet på min Tumblr. På den måde kan man afspille samtlige lydfiler fra min Tumblr mens man er her på bloggen, og skabe sig et overblik over den musik der er at finde dér.

I øvrigt er læsere af bloggen velkomne til at følge mig på Tumblr eller Twitter eller at blive venner med mig på Facebook. Send gerne en besked og sig hej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar