mandag, januar 12, 2009

Forkullet.tumblr

I dag har jeg oprettet en tumblr-account. Det er en form for mellemting mellem Twitter og en traditionel weblog. Det er sjovt og ret uforpligtende. Jeg håber at den kan komme til at fungere som en slags søster-microblog til denne blog, hvor jeg kan smide citater, MP3-filer, videoklip og links til artikler, som jeg ikke lige synes passer ind her.

Hvis du har en tumblr-account, så tilføj mig. Hvis du ikke har en, så tjek det ud og prøv at oprette en. Det tager ca. 10 sekunder, så er du igang.

5 kommentarer:

  1. Er der ingen grænser for, hvor mange web 2.0 konti én mand kan have? Jeg savner noget lovgivning på området.

    SvarSlet
  2. Heh..og det er kun dem jeg bruger. Så er der alle dem jeg bare lige har testet

    SvarSlet
  3. Nå ja, og Lasse, hvorfor har liberator ikke en Twitter man kan følge og få opdateringer om når der sker noget på sitet?

    SvarSlet
  4. Hvad skulle en Twitter gøre som lynbloggen med RSS-feed ikke gør?

    SvarSlet
  5. Det er et andet sted at gøre opmærksom på sig selv. Det er ikke fordi I behøver at tilføje originalt indhold, det var mere sådan at hver gang man tilføjede noget nyt, så røg det også lige op på Twitter. Måske kunne det generere mere trafik?

    SvarSlet