torsdag, januar 15, 2009

Forkullet.tumblr - nu med kommentarfunktion

Min nye microblog, forkullet.tumblr, har nu fået installeret en kommentarfunktion. Sådan en har tumblr ikke indbygget, men heldigvis har Disqus lavet et stykke kode man nemt kan lægge ind. Det er ikke nødvendigt, at registrere sig for at kommentere. Der er nogen der synes det er lidt mærkeligt, at jeg har lavet en tumblr-log, når nu jeg har en blog i forvejen, men tumblr er noget lidt andet end det som blogger-platformen giver mulighed for. På Forkullede Tanker vil jeg fortsat skrive de lidt længere indlæg, og som regel holde mig indenfor de emner jeg nu engang interesserer mig mest for: Japan, politik og økonomi. På tumblr kan du finde en god video, et godt nummer, en spændende artikel, et sjovt link, et fedt billede, osv. Der er større variation i emnerne, til gengæld vil jeg ikke bruge så meget tid på at skrive om det jeg lægger op. Det er med andre ord en måde hvorpå jeg kan dele nogle af de mange interessante og sjove ting jeg falder over, men som ikke hører hjemme på min almindelige blog. Smut over og tjek den ud, og læg gerne en kommentar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar