lørdag, januar 31, 2009

Daichi Miura ft. Kreva - Your Love


Puha, efter et nogle dages influenza, hvoraf de sidste har været lidt hårde, er jeg ved at nærme mig noget der minder om normal tilstand (hvis man lige ser bort fra, at det føles som om der sidder nogle nisser og stikker cocktailspyd ind i halsen på mig, indefra). Det vil jeg fejre med en sukkersød r n'b video, som Kreva gæsterapper på. Jeg ved ikke så meget om Miura Daichi, andet end at han har sunget i en gruppe der hed Folder før i tiden, og er sådan et rigtigt teenageidol. Miura Daichi Website. Kreva derimod er tidligere medlem af et af Japans kendteste gamle rapcrews: Kick The Can Crew. Hans nyeste single (som jeg muligvis poster en af dagene) er ultrapoppet, så hans gæsteoptræden her går fint i spænd med den. Kreva lyder som en blanding af T-Pain og Rasheeda (på Japansk altså..ok) her, og det fungerer egentlig fint nok. Jeg synes dog det er noget af et skift han er i gang med for tiden, og han vil sikkert få endnu flere tæsk fra hiphop-undegrunden for at have solgt ud. Kreva website.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar