mandag, marts 24, 2008

Trafikken på bloggen

Det er altid interessant at se hvor folk kommer fra, hvad de har søgt på og hvilke sider de læser, når de kommer til min blog. Ikke overraskende er topscorerne de indlæg der på en eller måde er sexrelaterede. Således er siderne om prostitutionsdebatten nogle af de mest frekventerede, og så den side med et nøgenbillede af Dewi Sukarno. Oh well, det er vel ikke overraskende.

Af de sider der ikke handler om sex er indlæg om kanjitatoveringer (der er en del der søger på nettet før de får en, heldigvis), riskogere og Lyndon LaRouche.

Hvordan folk så finder frem til sitet er en anden sag. De fleste kommer enten hertil direkte eller fra Google. Listen over søgeord er dog stærkt foruroligende. Udover en del variationer af kombinationer med ordet "luder" og asiatisk orienterede søgeord, er der folk som har søgt på "lortesex", "hvor finder man unge drenge", "kussesaft" og "nøgen drenge i puberteten". Ja, det er åbenbart sådan en blog jeg driver. Jeg går dog ud fra at de fleste af de søgeord fører til dette indlæg.

Af de mere obskure kan nævnes "Hvordan siger man du er mit liv på koreansk". Jeg går ud fra at der er en eller anden der har fået en koreansk kæreste som vedkommende dog ikke kan tale med.

Nu har jeg skrevet nogle af de frække søgeord, så nu ender jeg nok med at få endnu flere hits på den konto. Heldigvis er langt størstedelen af de der kommer hertil folk der søger på japanskrelaterede ord, eller andet der rent faktisk vedkommer det jeg skriver om.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar