fredag, juni 02, 2006

Breakcore crazyness

Efter at Thomas S. i kommentarerne til en Utada Hikaru posterne har beskyldt mig for at høre Aqua, er jeg nødt til at dele en oplevelse jeg havde for et stykke tid siden. Der var jeg oppe at høre DJ Scotch Egg og Ove Naxx. To japanske breakcore acts, der fyrede den max af. Scotch Egg spillede på de originale Nintendo gameboys, og Ove Naxx stod og skreg "Kawaii" imens der kom det vildeste næseblodsstøj ud af højtalerne. Til sidst indtog begge herrer scenen for at synge karaoke, selvfølgelig KUN med Guns n'Roses numre. Det var crazy og det var utroligt morsomt. Nu har jeg så fundet et par videoer med de to herrer. Ove Naxx videoen er ret kort, men det var den eneste jeg kunne finde.

Ove Naxx:

Adblock



DJ Scotch Egg:

Adblock


DJ Scotch Egg Live:

Adblock


Jeg kan især anbefale den første Scotch Egg video, der er et nummer der hedder "Scotch Chicken".

5 kommentarer:

  1. Mmmm, så hellere Aqua. :)

    SvarSlet
  2. De to herrer slår akva og Utadu 100 percent. Awsoma power!

    SvarSlet
  3. Anonym10:32 AM

    Daniel, det lyder dog ualmindeligt frygtligt.

    Jeg tror ikke violinerne er stemte og brachen er helt væk. De engelske horn falder ind fuldstændig timing.

    Er det er dårlig joke?

    tbj

    SvarSlet
  4. Har Thomas S ret i at du høre Aqua? : D

    SvarSlet
  5. Nej Rasmus, det har han ikke. Men jeg kunne sagtens finde på at gøre det, hvis det tiltalte mig. Det gør det ikke, men ikke fordi det er poppet. Således kunne jeg sagtens finde på at høre andre ting som mange sikkert ville finde lige så slemme eller værre end Aqua.

    SvarSlet