fredag, februar 24, 2006

Hard Gay!















Når jeg har lidt overskydende tid, så bruger jeg den på at tjekke Bakuten udsendelserne fra Tokyo Broadcasting Systems, hvor Razor Ramon aka Hard Gay (ハードゲイ) medvirker. Han er klædt i stramme PVC-shorts og læderkasket, og opfører sig generelt som om han er til gay parade, med konstante wuuuuu-udbrud og et roterende underliv. Det er ekstremt plat humor, men det er interessant at se på (og rigtigt sjovt), fordi man ikke kunne forestille sig nogen køre den slags humor så langt ud i Europa. Hér ville det blive anset for at være alt for politisk ukorrekt. Det eneste jeg kender der kommer lidt i nærheden af Hard Gay, er Ali G showets figur "Bruno", der er en østrigsk homoseksuel spillet af Sascha Baron Cohen. Men Bruno-figuren holder sig alligevel indenfor grænserne af hvad man kan tillade sig. Jeg har endda oplevet venstreorienterede argumentere for at Cohen ikke gør grin med homoseksuelle, men med mainstream fordomme om homoseksualitet. Dette ville man nok ikke sige, efter at have set en 45 minutters udsendelse med Hard Gay.

Hvis du ikke allerede kender ham, så tjek ham ud:


Hard Gay på Google Video

Bakuten på Google Video

Conibentos Hard Gay klip

Japansk blog med Hard Gay klip


Enjoy!

1 kommentar:

  1. Det er fandme sjovt! Eller..... jeg mener: "Please think of the children!"

    SvarSlet