tirsdag, december 27, 2005

Første post.

Bum bum...dette er så mit andet forsøg på at lave en blog. Den sidste lavede jeg fordi jeg havde så mange udenlandske bekendte der gerne ville følge med i hvad der skete i Danmark, men jeg havde vist ikke rigtigt hjertet med i det projekt.
Så denne gang forsøger jeg mig med en blog på dansk og med et lidt bredere emnefelt, dvs. alt hvad der lige falder mig ind. Jeg har af og til savnet et sted hvor jeg kunne dele de tanker jeg har om de (alt for mange) bøger jeg læser, musikken som jeg elsker og alt muligt andet der ikke lige passer ind på de foraer jeg skriver på, eller i en artikel på liberator. Nu får vi se om jeg har tid og energi til at vedligeholde den.

2 kommentarer:

  1. Subscribed :) Daniel, tag at lave et link din blogs ATOM feed (http://forkullet.blogspot.com/atom.xml) - det gør det lidt lettere at abonnere på dit feed.

    SvarSlet